15 Temmuz 2011 Cuma

İnternet’ten ayakkabı satışına karşıydım, ta ki bir ayda 22 bin çift satana kadar...


Hotiç Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Hotiç, sadece bir ayda 22 bin çift ayakkabı satışıgerçekleştirdikleri zaman internetin vazgeçilmez bir satış kanalı olduğunu anladığını söylüyor

Bir yıl önce internetten ayakkabı satışına karşı olduğunu söyleyen Hotiç Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Hotiç, “İnternetten ayakkabısatılır mı diye bir soru işaretim vardı. Bir ayda 22 bin çift ayakkabı satışıgerçekleştirdiğimiz zaman internetin vazgeçilmez bir yenilik ve satış kanalı olduğunu anladım” dedi.

Artık e-ticareti çok önemsediğini kaydeden Hotiç, “Bu yıl 100 bin çiftten daha fazla ayakkabı satmışolacağız. Şirket içinde bir e-ticaret departmanı oluşturduk. Hotiç’in online mağazası eylül ayından itibaren devreye girecek” diye konuştu.
İnternet satışı için yeni bir line yapmak istediklerini belirten Hotiç, “Bu line internet tüketicisinin talebine uygun ve daha ekonomik olacak” dedi.

Hotiç’in şu anda yurtiçi ve yurtdışında toplam 85 mağazaya ulaştığını söyleyen Hotiç, şöyle devam etti:“Yurtdışında Rusya, Irak, İran ve Kıbrıs olmak üzere altı mağazamız var.İran’da alışveriş merkezleriyle birlikte büyüme planımız var. Rusya’da üçüncü mağazamızı açmayı planlıyoruz. Her ülkede mağaza açmak yerine bir pazarda güçlü olup marka yatırımı yapmak istiyoruz.”

Yılsonunda toplamda 90 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini kaydeden Hotiç,“Önümüzdeki yıl mağaza sayımız 100’ü geçecek. 2015 yılında ise yurtiçi ve yurtdışında toplam 150 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Haberin Tamamı: www.milliyet.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder